favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura RzeszówUsługi reklamowe Rzeszów

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Rzeszów, w odległości 5 km od Boh. Westerplatte

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • agencja reklamowa MULTIMA Rzeszów !!, Rzeszów, podkarpackie
    Agencja reklamowa MULTIMA Rzeszów !! agencja reklamowa MULTIMA Jako producent reklam dostarczamy nowoczesnych i niezawodnych rozwiązań reklamowych w szerokim zakresie. Każdego dnia z pasj...
    Rzeszówpodkarpackie
  • Call center, Telemarketing, Outsourcing, Obsługa sekretariatu, Obsługa, Rzeszów, podkarpackie
    Call center, Telemarketing, Outsourcing, Obsługa sekretariatu, Obsługa Świadczymy usługi z zakresu outsourcingu usług biurowych. Główne dziedziny naszej działalności to: Sekretariat online: • Adres dla Twoje...
    Rzeszówpodkarpackie

Wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona być zauważona i przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, aby reklama miała dwie skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego już wyrobionego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca przede wszystkim klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca musi podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Dobrze jest w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna powinna być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że przerwy reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nikomu się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych widzów reklama ma być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o kupnie. Lepiej, by konsument zapamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację